• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Mon cauchemar

    Voici, selon moi, les accords Mon cauchemar de Manyan.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.
     

    Mon cauchemar
    (Manyan)

    Kouplé 1 : (bis)
                           G
    La jalousi lé dur
                                           D
    Bon peu d'moun i koné
    Fo éssay métrisé
                                           G
    Sinon ton vi s’ra gaché
    Mé kosa i fo fé
                                 C
    Kan toué lé emporté
                                  G
    Ti giny pi siporté
                        D                  G
    Kan ti san a toué kouyoné,
               C                   G
    Toué néna ton fiérté
                         D               G
    Mèm si apré ta regrété

    Rofrin :
                   G
    Mé pou in zistoir tantine
                                      D
    Mon mari la changé,
    Pou in zistoir maitress
                                      G
    Mon vi lé en détrèss
    Téléphone l'avé soné
                              C
    E nou la dispité
                              G
    Li té tro encolèr
                    D                 G
    Lot li la parti retrouvé
             C               G                 D                G
    Kan li la retourné dan la ravine li la tombé

    Kouplé 2 : (bis)
         G
    A soir la mwin mi plèr
                                  D
    Mon kèr i vé cédé,
    Déhors néna de moun
                                        G
    Zot lé en trin d'jugé,
    Cart’, la rak, domino
                                          C
    Si la tab’ la po tourné
                                         G
    Si mwin l'avé pa kozé
                          D                     G
    Peut’ èt zordi toué té pa mort
             C                   G
    Mi essay pren courage
                           D                    G
    Mé mon kér lé plein èk remort

    Rofrin

    Kouplé 3 : (bis)
         G
    Avec, mon bann marmay
                                        D
    Mi retrouv’ réconfort
    Zot sé lé seul personn
                                                  G
    Ke la viv’ dan mon cauchemar
    Zot i di monmon asé
                                    C
    Arét fé mal a toué
                                G
    Papa nou la aimé
                          D                    G
    Mé nout lamour lété bafoué
            C                G
    Sa bon dié i koné
                         D                 G
    I fo pa ou san a ou accusé

    Rofrin : (bis)




    0 commentaires: