• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Roulez mon zaviron


    Voici, selon moi, les accords de Roulez mon zaviron de Georges Fourcade.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Roulez mon zaviron
    (Geoges Fourcade)


    Kouplé 1 : (bis)

              G
    Mwin mêm Caf’francisco
                                     D7
    Mi travay a bord d’bateau
    La misèr lé tro for
                                 G
    L’amèn’ a mwin dann por


    Rofrin : (bis)

                                            D7
    Roulé, roulé, roulé mon zaviron
    Couran lé tro for,
                                 G
    Ramèn’ a mwin dann bor


    Kouplé 2 : (bis)

        G
    A vou Maman Clara
                               D7
    Fé pa vout’ lembarra
    Vi sava cœur saignan
                              G
    Pou rod’ in supplémen


    Rofrin : (bis)


    Kouplé 3 : (bis)

        G
    A vou Monsieur matelo
                             D7
    Ke la pa peur de l’eau
    Ou va dire a mwin a koz
                                    G
    Zot’ tout’ i aim la mandoze


    Rofrin : (bis)


    Kouplé 4 : (bis)

              G
    Mon travay sé cass la rouille
                               D7
    Mi travay kom grenouille
    Moun guère i rode de pain
                             G
    Zot la pa peur requin


    Rofrin : (bis)


    Kouplé 5 : (bis)

          G
    Kan la malle i sava
                            D7
    Mi artourn mon péï
    Mon Péï sé Sinn-Ni
                              G
    Mon famille lé la-ba


    Rofrin : (bis)



    0 commentaires: