• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Mon doudou



    Voici, selon moi, les accords de Mon doudou de Geoges Fourcade.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.



    Mon doudou
    (Georges Fourcade)

    Kouplé 1 : (bis)
                       C
    Kan Toué parti
                                               G7
    Toué la kit’ a mwin dan la tristess
    Kan toué vini
                                   C
    Mon kèr lé plin d’allégress

                  C                       G7
    Vyin vyin vyin koté ton Nénère
                                                       C
    Kôté ton Nénère zordi la guèr la fini
                                           G7
    Vyin vyin vyin koté ton Nénère
                                                             C
    Koté ton Nénère toujour fidèl’ a son zami 

    Rofrin :
               C                    
    Ou lé joli mon Doudou
                   G7
    Mi aime a ou mon Doudou
                   G7
    Vyin koté d’mwin mon Doudou
                         C
    Ma embrass a ou
                        C
    Kose pa komm sa mon Doudou
                   G7
    Mi aime a ou mon Doudou
                   G7
    Vyin koté d’mwin mon Doudou
                         C
    Ma embrass a ou

    Kouplé 2 : (bis)
                    C
    Kan sur ta bouche
                                   G7
    Sa i respire lodèr la rose              
    Laisse a mwin prend
                                     C
    Ce p’tit baisé si douce chose
                           
                                          G7
    Pren pren pren ce p’tit baisé                       }
                                                          C         } (BIS)
    Ce p’tit baisé jusqu'à ton kèr sera grisé       }       

    Kouplé 3 : (bis)
                          C
    Dan la kase en paille
                                                G7
    Ni s’ra tout seul komm bienheureu
    Nou va mange chouchout
                                                C
    Nou va boire de miel dan la forêt

                            C                           G7
    Ou a didigu mon têt', ma embrass ou pié
                                                    C
    Nou va faire lamour chaqu’in’ not tour
                            C                            G7
    Ou a didigu mon têt', ma embrass out pié
                                                  C
    Nou va faire lamour la nuit', le jour

    Rofrin :
               C                  
    Ou lé joli mon Doudou
                   G7
    Mi aime a ou mon Doudou
    Vyin koté d’mwin mon Doudou
                         C
    Ma embrass a ou
    Kose pa komm sa mon Doudou
                   G7
    Mi aime a ou mon Doudou
    Vyin koté d’mwin mon Doudou
                         C
    Ma embrass a ou

    0 commentaires: