• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Pauline

    Voici, selon moi, les accords de Pauline de Georges Fourcade.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Pauline
    (Geoges Fourcade)


    Kouplé 1
                         Am
    La séson maï tend’ là, la lariv’ enkor          }
                          E7                        Am            } (bis)
    Pou fé gât’ a mwin sanm mon Tégor           }

     Am
     Pauline
     E7                   Am
    Ah ren’ mon mari Pauline    } (bis)

    Rofrin :   (bis)
                G               C
    Ah  Pauline, ah Pauline
               E                       Am
    Ah Pauline, ren’ son mari

    Kouplé 2 :
                    Am
    Si ti continié ton vilain manière                  }
                          E7                         Am           } (bis)
    Mwin mi di a toué, té va giny malhèr,         }

    Am
    Pauline
    E7                    Am
    Ah ren’ mon mari Pauline    } (bis)

    Rofrin :   (bis)
                G               C
    Ah  Pauline, ah Pauline
               E                       Am
    Ah Pauline, ren’ son mari

    Kouplé 3 (bis)
                          Am
    Lé pa en sureté ton troi brin seveu               }
                                 E7                           Am      } (bis)
    Mwin va plim’ ton têt komm volay crévé,       }

    Am
     Pauline
    E7                     Am
    Ah ren’ mon mari Pauline    } (bis)

    Rofrin : (bis)
                G               C
    Ah  Pauline, ah Pauline
               E                        Am
    Ah Pauline, ren’ son mari

    Kouplé  4 : (bis)
                         Am
    Ma  envoy’ a toué koté Trois-Barreaux       }
                              E7                 Am                 } (bis)
    Toué  va engraissé le pié d’filao,                  }

    Am
    Pauline
     E7                   Am
    Ah ren’ mon mari Pauline    } (bis)


    0 commentaires: