• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Désorde la ville

    Voici, selon moi, les accords de Désorde la ville de Michou.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Désorde la ville
    (Michou)


    D                                     G    
    Depui toujour mwin la viv ici
    D                                    G
    Lété tranquille ti coin la ville
    D                                G 
    Nou té pren le tan, le tan pou respiré
    D                        A
    Jordi lé plu difficile
    D                                 G
    Loto, camion, la circulation
    D                                     G
    Le brui moteur, gaz léchap’men
    D                      G                   
    Koman va fé, in jour pou arèt sa
    D                                  A
    Mwin mi trouv’ lé pa gayar
    G                                             A
    Mi demand a mwin si lé pa tro tar

    Rofrin :
     D                                G 
    In jour ma remonte la ba dan la montagn’
    D                                     G        
    Loin, loin, loin désorde la ville
    D
    Epui ma respire lèr, dernier bout la plaine
    F                                        A                                   
    Pur, pur, pur parfum zerbe ver
    D                                               G
    Ma tremp’ mon dé pié dan bord la rivièr
    D                                       G
    Clair, clair, clair de lo bondieu
    D
    Epui ma ékout le ven sif dan mon zoreil
    F                                           D
    Fré, fré, fré ma frissonne in peu


    D                                              G
    Parfoi mi pense nout bann marmay
    D                            G
    Kèl péi va rèss pou zot
    D                          G
    Béton, goudron é tout la pollution
    D                                    A           
    Alor byin sur mwin lé pa tré fièr
     D                                G 
    Plu i sa va, mwin na l’espace
    D                                                G 
    La foré, champ d’canne tout i efface
    D                                       G
    Si na le progré, sa le résulta
    D                                    A
    Mwin mi trouv lé byin domage
    G                                    A
    Kan mi voi tou sa i décourage

    Rofrin : (bis)

    1 commentaires:

    Anonyme a dit…

    les top