• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Mon soleil


    Voici, selon moi, les accords de Mon soleil de Selio.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Mon soleil
    (Selio)

    Rofrin :
                      Bb
    Ou lé mon soleil
                     F
    Sèk tou lé jour mi pens’
               Gm
    Mon limière
                           Dm                    D#
    Chaque soir kan mi rèv’ la mi voi ou
                        Bb
    Mwin lé fou d’ou
                Cm                  F
    Fo mi chant’, fo mi di a ou
                     
    Bb
    I fo mi di a ou
         F                                       Gm
    Dépui lo zour ke nou la crois’ a nou
    Ke la eu in changemen
     Dm                                            D#
    Croi  a mwin la pa arrivé depui lontan
                                  Bb
    Mon kèr la i tremb, mon kèr la i dance
             Cm            F
    Oui li balance  (i balance)

    Bb
    I fo mi di a ou
           F                                Gm
    K’importe la facon ou lé habillé
    Mèm  pa maquillé
    Dm                                     D#
    I fé a mwin toujour le mèm léfé
                                  Bb
    Mon kèr la i tremb, mon kèr la i dance
             Cm            F
    Oui li balance

    Rofrin

    Bb
    I fo mi di a ou
         F                                 Gm
    Ek’ ou mi lé pré a tou partagé
    Nou va allé voyagé
    Dm                            D#
    Lé soiré resto en amouré
    Plein joli bouquet
       Bb
    I atten’ a ou le soir
                        Cm       F
    Kan ou va rentré

    Bb
    I fo mi di a ou
      F                          Gm
    Mèm  si ou rejèt’ a mwin
    Mi envoudra pa ou
    Dm                                              D#
    Sét’ en silence ke ma plèr dan mon coin
    Seulemen avek le tan
    Bb                             Cm         F
    Ma remèt’a mwin lentemen

    Rofrin : (bis)
                      Bb
    Ou lé mon soleil
                     F
    Sèk tou lé jour mi pens’
              Gm
    Mon limière
                           Dm                    D#
    Chaque soir kan mi rèv’ la mi voi ou
                        Bb
    Mwin lé fou d’ ou
              Cm                    F
    Fo mi chant’, fo mi di a ou

                        Bb
    Ou lé mon soleil
                        F                                     Gm
    Donn’ a mwin just’ in chance d’êt’ dan out kèr
                                  Dm    D#
    Lamour ke mi ressen i grandi
                    Bb
    Jour apré jour
              Cm                     F
    Fo mi chante, fo mi di a ou


    0 commentaires: