• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Elle


    Voici, selon moi, les accords de Elle de Alain Ramanisum.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Elle
    (Alain Ramanisum)

    Allo Chéri, tu sais je t'aime

    Dm                  Am
    Elle téléphone moi
    Bb
    Dire moi ki li conten moi
    Bb
    Dire moi ki li folle pou moi
                           F
    Le tan mo al coné
                        C
    Tout sala ti ment
    Dm           Am
    Elle li sms moi
    Bb
    Dire moi chéri mo lamour
    Bb
    Dire moi chéri oui je t’ aime
                           F
    Le tan mo al coné
                        C
    Tout sala ti ment
    Rofrin :   
    Dm
    Lamour ki li ti éna pou moi
    Bb
    Lamour li ti éna pou moi
                           F
    Li pé rode éne branche
                      C
    Pou li attrapé

    Dm
    Lamour ki li ti éna pou moi
    Bb
    Lamour li ti éna pou moi
                           F
    Ti pé rode éne branche
                 C
    Pou li posé

    Dm                               Am
    Elle le tan mone trouve toi
    Bb
    Mo ti croir sé t’ éne princesse
    Bb
    Donne moi la sagesse
                              F
    Mé mo fine trompé
                                         C
    Tone mèt moi dann tristesse

    Dm                               Am
    Elle mo fine trouve toi belle
    Bb
    Mé souven mo derrièr éne fauss’té
    Bb
    Saki couyone mo regar
                           F
    Zordi fine tro tar
                               C
    Mo lamour li dan noir

    Rofrin

    Dm                     Am
    Elle retéléphone moi
    Bb
    Dire moi ki li conten moi
    Bb
    Dire moi mo mèm so premier
                           F
    Le tan mo al coné,
                            C
    Mo mèm so dernier

    Dm                      Am
    Elle sé t’éne vrai di sel
    Bb
    Kan
     la pli fine tombé
    Bb
    A cose mo na péna toi
                        F
    Li kit moi tousel
                            C
    Tousel dan mo chaise

    Rofrin

    Dm                   Am
    Elle dire moi je t’aime
    Bb
    Dire moi chéri mo lamour
    Bb
    Dire moi mo mèm so pli gran
                           F
    Le tan mo al coné
                            C
    Mo mèm so dernier

    Dm                            Am
    Elle ti promèt moi lé ciel
    Bb
    Tou sa ti artificiel
    Bb
    Moi mo la vi pa di miel
                    F
    Fidèle infidèle
                               C
    Na pa rend la vie belle

    Rofrin : (bis)

    Dm                       Bb
    Elle li dire moi chéri
                               F
    Elle li dire moi coco
                          C
    To mèm mo lamour, gaté

    Dm                       Bb
    Elle li dire moi chéri
                               F
    Elle li dire moi coco
                          C
    To mèm mo lamour pourri

    1 commentaires:

    Anonyme a dit…

    Bonjour, j'aurais mit un "F" à la place des "Am" des couplets