• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Mi aim a ou


    Voici, selon moi, les accords de Mi aim a ou de Jérome Payet.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Mi aim a ou
    (Jérome Payet)

    Am                       F
    Sa ti fanm' mon péi
                               C

    Oh li lé vraimen joli,
                                  G
    Oui mi f'ré tout pou li
    Am                        F
    Elle lé vraimen tré belle
                                            

    Ek son ti zyé koulér arc en ciel
                           G
    Mwin mi aim a elle


               Am                           F

    Chaque foi kél i pass koté d’mwin
                                  

    Frisson i mont’ dési mwin
                                   G

    Mi giny pi control a mwin
             Am                                     F
    Tro joli tout le band boug i gard’ a li

                                                 C 

    Sèye rod’ in manière pou taz a li 
                            G
    Mé mwin mi ose pa, nooon !!



    Rofrin :
                   Am

    Mi aim a ou
                F                                        C   G               
    Komm jamai mwin la aimé mwin lé fou d'ou
                        Am

    Oh mi aime a ou

            F                                      C   G               
    Sentimen la sa mwin la juste pou ou

                        Am

    Oui mi aim a ou

             F                              C   G               
    Kit’ a inventé lé mo pou di a ou

                        Am

    Oh mi aim a ou



                     Am

    Dernié cou la
                          F                     
    Nou lété en soirée
                                C
    Dan in lère li la arivé
                                      G
    Tout domoun' la arét kozé
                       Am

    Li la pri mon main
                                            F
    Li té voulé nou té i dans’ in slow
                                                 C

    Alor mon kér té  bat' dan mon do,
                                             G
    Mon kor té ékout pi mon cerveau
                    Am

    Mwin té géné 
                                      F
    Mwin té pareil in badingué,
                                                                 C      
    Dan mon bouche mon langue té rod’ pou mayé
                               G
    Mwin la pa giny kozé éééh

    Rofrin :
                    Am

    Mi aim a ou
                F                                        C   G               

    Komm jamai mwin la aimé mwin lé fou d'ou
                        Am
    Oh mi aim a ou
            F                                      C   G               
    Sentimen la sa mwin la juste pou ou
                        Am
    Oui mi aim a ou
             F                              C   G               
    Kit’ a inventé lé mo pou di a ou
                        Am
    Oh mi aim a ou


                      
                        Am

    Alor mwin la pri
                             F
    Mon kourage deu main
                                     C

    Défoi i fo forcé le destin
                                   G

    Mwin la parti koz èk elle
                       Am

    Mwin la di a elle
                          F

    Sak mi ressenté
                   C
    Li la pi kozé
                                       G

    Elle a embrass’ a mwin otééé éééh

    Rofrin 





    0 commentaires: