• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Mon coco


    Voici, selon moi, les accords de Mon coco.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Mon coco
    Kouplé 1 :
              C
    Sur le bord de la rivière                }
                   G                 C                } (bis)
    Na mon coco i aspère a mwin           }
             C
    Lu la v’nu avec son p’tit frère         } 
                      G                 C             } (bis)
    Mwin la v’nu avek mon cousin          }         

    Rofrin :
               C
    Mon coco, si ti yème a mwin
                                                   G
    Saute la rivière, vien embrase a mwin
               G
    Mon coco, si ti yème a mwin          
                                                   C
    Saute la rivière, vien embrass a mwin

    Kouplé 2 :
              C
    Son Papa lé trop sevère                             }
                  G                   C                          } (bis)
    E son momon i yème pa mwin                       }
            C
    Li di pou prendre in zézère                      }
                      G                    C                    } (bis)
    Fo k’mwin néna vingt ans au mwin               }

    Rofrin

    Kouplé 3 :
                 C
    Kan mèm sa mon kèr lé clair               }
                G                      C                 } (bis)
    Nora in jour i appelle demain             }
              C
    Sur le bord de la rivière                 }
                       G                  C            } (bis)
    Mi aspère a lu, lu aspère a mwin       }

    Rofrin

    1 commentaires:

    Anonyme a dit…

    Non