• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Semin pié figue


    Voici, selon moi, les accords de Semin pié figue de Ousanousava.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.

    Le texte entre parenthèse sont les chœurs.
     .

    Semin pié figue
    (Ousanousava)

             Dm           A         Dm       A
    Na le ven, na la pli ou néna soley
            Dm        C                              F
    Si le tan li lé gri po mwin sa lé pareil
                 Gm                                 F
    Dan mon kèr mwin na kom in sentimen fatalité
               Dm                               A
    Kan lamour lé pa la kosa nou va fé

                Dm           A         Dm      A
    Mon destin pou demin li la maziné
              Dm          C                       F
    Sa lé konm in semin lé pokor galizé
               Gm                                
    Tou lé zour mi giny kou d’ konye
                         F
    Mi tomb seul’men dann malizé
               Dm          A                Dm
    Mon zézèr di a mwin ousa ti lé

    C                          
    Dann semin pié figue
                         F
    Mi mont’, mi d’senn’, mi fé le va ti vien
                          C                                      F         
    Mi rod’ in ti limièr, po essay éclèr mon destin
     A 
    Mi gard’ par devan (na poin ryin)
     Dm
    Mi gard’ par dèrièr (na poin ryin)
     A                                            C
    Na poin ryin pou fé sante mon kèr

    C                         
    Dan semin pié figue
                     F
    Peut-èt in zour, mon lémé, mon lamour
                                    C                                       
    Toué va croise mon semin
                                          F         
    E na marche la min dan la min
      A 
    Si ti pass par la (a la mwin la)
      Dm
    Si ti enten mon voi (oui mwin lé la)
     A                                                Dm
    Vien ma berce a toué, vien dan mon bra

                Dm            A             Dm           A
    Mon lespoir, mi mazine ti s’ra koté mwin
              Dm              C                         F
    Tou lé soir, sou la line, not dé ou sera byin
              Gm                                    F
    Mé se rèv’ mwin mi atten ke li devien réalité
               Dm                                A
    Mon zézèr di a mwin mé ou sa ti lé

                  Dm          A          Dm         A
    Mwin tou sèl dan la vi, sa lé pa gayar
           Dm             C                           F
    E le sièl, kan mi pri, i di mwin mi pé croire
              Gm                                   F
    Ke na in zoli manzel, in zour, va ni croise mon semin
            Dm            A                        Dm
    Ti cafrine di a mwin a koz toué lé loin

    C                         
    Dann semin pié figue
                         F
    Mi mont’,mi d’senn’, mi fé le va ti vien
                                 C                                       
    Mwin la trouv’ in limièr
                                            F
    Mwin la giny éclèr mon destin
     A 
    Mi gard’ par devan (na poin ryin)
     Dm
    Mi gard’ par dèrièr (na poin ryin)
     A                                               C
    Vien mon zézèr vien fé sante mon kèr

    C                         
    Dann semin pié figue
                         F
    Mwin la fine trouv’ mon lémé, mon lamour
                            C                                      
    Toué lé la koté mwin
                                          F
    E ni marche la min dan la min
     A 
    Mon ti cafrine péi
    Dm
    Mon ti pétar péi
     A                                                Dm
    Vien ma berce a toué, vien dan mon bra

    0 commentaires: