• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    La mauvaise réputation

    Voici, selon moi, les accords de La mauvaise réputation de Danyel Waro.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    La mauvaise réputation
     
    (Daniel Waro)                                                               (Geoges Brassens)

               G#m
    Dann’ mon kartié pa pou fé lo fion                  Au village, sans prétention
    D#m                    G#m
    Néna koz si mwin en couillon                           J'ai mauvaise réputation
    G#m
    Mon pat’ a tèr, mon savat’ dé doi                    Qu'je m'démène ou qu'je reste coi
    D#m                        G#m
    Zot’ i pren mwin pou in fatra                          Je pass' pour un je-ne-sais-quoi!
    C#m            
    Ou lé sir mwin in moun                                    Je ne fait pourtant 
                      G#m
    Mi envaz’ pa personn’                                      De tort à personne
    C#m                                 G#m
    Mi ven’ mon bazar sousou, zarico zaun’           En suivant mon chemin de petit bonhomme.


    G#m
    Soman domoun i yinm pa po koué                     Mais les brav's gens n'aiment pas que
          D#m                   G#m
    Ou rent’ pa dan zot trin oté                            L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Non va, domoun i yinm pa po koué                    Non les brav's gens n'aiment pas que
            D#m                 G#m
    Oui rent’ pa dan zot trin oté                           L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Tout domoun i bat la lang’ la                           Tout le monde médit de moi,
                                 C#m  
    Park’ bann parl’ pa                                          Sauf les muets,
                       G#m
    Zot i giny pa                                                   Ca va de soi.
    G#m
    Lo zour la fèt 14 julié                                     Le jour du Quatorze Juillet
          D#m           G#m
    Mi tatonn’ dési mon zoryè                              Je reste dans mon lit douillet.
    G#m
    Zot mizik en larmé, la loi                                La musique qui marche au pas,
        D#m                  G#m
    A mwin, mwin la pa la èk sa                             Cela ne me regarde pas
    C#m            
    Ou lé sir mwin in moun                                   Je ne fais pourtant 
                      G#m
    Mi envaz’ pa personn’                                     De tort à personne,
    C#m            
    Kèm mi akout’ pa                                            En n'écoutant pas 
                 G#m
    Zot kléron kan i sonn’                                     Le clairon qui sonne.


    G#m
    Soman domoun i yinm pa po koué                    Mais les brav's gens n'aiment pas que
           D#m                  G#m
    Ou rent’ pa dan zot trin oté                           L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Non va, domoun i yinm pa po koué                   Non les brav's gens n'aiment pas que
            D#m                  G#m
    Oui rent’ pa dan zot trin oté                          L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Domoun i amont’ a mwin lo doi                        Tout le monde me montre du doigt
                      C#m            
    Park’ la monyon                                              Sauf les manchots, 
                       G#m
    Li na pa lo bra                                                Ca va de soi.


    G#m
    Kant’ mi wa in demi sapo bleu                         Quand j'croise un voleur malchanceux,
         D#m                           G#m
    Po kour dèrièr in volèr lo vent’ lé creu           Poursuivi par un cul-terreux,
    G#m
    I pass in kal ô bon dié sin’yèr                        J'lance la patte et pourquoi le taire,
        D#m               G#m
    Demi sapo bleu i pèt’ a tèr                             Le cul-terreux s'retrouv' par terre
    C#m            
    Ou lé sir mwin in moun                                  Je ne fait pourtant 
                      G#m
    Mi envaz’ pa personn’                                    De tort à personne,
    C#m                                  G#m          
    Kèm mwin la kit’ sa po in volèr compren’        En laissant courir les voleurs de pommes.
    G#m
    Soman domoun i yinm pa po koué                  Mais les brav's gens n'aiment pas que
          D#m                  G#m
    Ou rent’ pa dan zot trin oté                         L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Non va, domoun i yinm pa po koué                 Non les brav's gens n'aiment pas que
            D#m                  G#m
    Oui rent’ pa dan zot trin oté                        L'on suive une autre route qu'eux,


    G#m
    Tout d’moun i sot’ si mwin baya                    Tout le monde se rue sur moi,
                              C#m            
    Bann gongonn’ ki                                           Sauf les culs-de-jatte, 
                       G#m
    Zot’ i giny pa                                                Ca va de soi.


    G#m
    Pa béswin ou lé in gran souami                      Pas besoin d'être Jérémie,
         D#m                  G#m
    Po war zot i vé bat’ mon maï                         Pour d'viner l'sort qui m'est promis,
    G#m
    Rod’ dé cord’ oui zot noré d’gout                  S'ils trouv'nt une corde à leur goût,
           D#m                      G#m
    Pou pen’ a mwin, mèt’ a mwin dann trou         Ils me la passeront au cou,

    C#m            
    Ou lé sir mwin in moun                                 Je ne fait pourtant 
                       G#m
    Mi envaz’ pa personn’                                   De tort à personne,
    C#m                              G#m          
    Mi fim’ pa zamal, mi boi pa lo ronm         En suivant les ch'mins qui n'mènent pas à Rome,


    G#m
    Soman domoun i yinm pa po koué                  Mais les brav's gens n'aiment pas que
          D#m                  G#m
    Ou rent’ pa dan zot trin oté                         L'on suive une autre route qu'eux,
    G#m
    Non va, domoun i yinm pa po koué                 Non les brav's gens n'aiment pas que
           D#m                  G#m
    Oui rent’ pa dan zot trin oté                        L'on suive une autre route qu'eux,

    G#m
    Vèy pen’ a mwin, lo pé wa ni                          Tout l'mond' viendra me voir pendu,
                           C#m            
    Park bann zaveug’                                        Sauf les aveugles,
                         G#m
    kan mèm la di                                               Bien entendu.

    0 commentaires: