• ACCUEIL
  • CONTACT
  • blogger

    recherche

    Fourni par Blogger.

    Papa donn’ a mwin larzan pou alé la fèt


    Voici, selon moi, les accords de Papa donn’ a mwin larzan pou alé la fèt de Patrick Raëlison.
    N’hésitez pas à me signaler, dans vos commentaires, les erreurs de texte ou d’accords.


    Papa donn’ a mwin larzan pou alé la fèt
     (Patrick Raëlison)

    Rofrin :
        A
    Papa donn’ a mwin larzan pou alé la fèt
                                                    Bm
    Koméla pièce in franc i mèt pu la kèt’
    Papa donn’ a mwin pluto in gro billet
                                                     A       
    Lécole tout l’année, mwin la travayé

        A
    Papa donn’ a mwin larzan pou alé la fèt
                                                            Bm
    Chaqu’ foi mi parl’ a toué sa ti di mi embèt’
    Surmen i sera pou sa ta fé faillit’
                                                  A        B
    Surtou ti koné ton zenfan i mérit’

    Kouplé 1 :
    E
    Ah zordi dan la vi partou nana gran mouv’men
                                                        B7
    Navé guirland, la fèt lé joli sé pa komen
    Nana tout sort kalité zaffèr pou amusé
                                                                  E
    Na le son carabine pou sat i giny byin visé

    E
    Papa ti koné mi yèm’ byin rent’ dann’ carousèl
                                                                B7
    En lèr, dan ninstan, en diré kom i mont’ o sièl
    Mé pou byin amusé na in sèl zaffèr i cloche
                                                                          E
    La plu par du tan mwin na poin larzan dann’ mon poche

    Rofrin

    Kouplé 2 :
    E
    Mi yèm’ byin balade avek tout mon bann’ kamarad’
                                                                      B7
    Devan tout bann’ ti mamzel mi yèm’ fé not parade
    Malgré mwin lé ti, mwin si mi yèm’ cass’ lé cui
                                                                     E
    Mi envoy’ conféti dan la tèt tout bann’ jeun’ fi

    E
    Ti di a mwin toultan pa bezoin dépens’ larzan
                                                                   B7
    Ti di a mwin atten in jour kan mi sera jeun’ gen
    Mé papa koméla bann’ marmay lé plu futé
                                                                E
    Alor lèss pa mwin s’il vou plé dann’ locusité

    Rofrin 

    0 commentaires: